Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm. – Winston Churchill

tiistai 25. joulukuuta 2012

Pääsykoepainajainen

Näin viime yönä tämän vuoden ensimmäisen pääsykoepainajaisen. :( Aika kammottavaa, kun kokeet on vasta toukokuussa, että kuinka monta pahaa unta ehtii vielä nähdä. Olin unessa tekemässä artikkeliosuutta erikseen Helsingissä ja siellä joku hyypiö jakoi koepapereita ja lähenteli. Koekin oli ihan ihmeellinen, en tajunnut siitä mitään. Vaikutti enemmän äikän tekstitaidolta. Sitten oli vielä jotain, etten meinannut löytää Helsingissä pääsykoepaikkaa tai jotain... Onko teistä jo joku uneksinut samoja inhottavuuksia?

Mun leijuminen laskemisesta torstaina ja perjantaina meni taas kerran pieleen. Torstaina olin hiukan myöhempään töissä eikä HoloPulkki houkuttanut yhdeksän tunnin päivän jälkeen. Perjantaina mun ketkut kaverit houkutteli mut muihin touhuihin ja ikävästi lemppasin Holopaisen ja Pulkkisen. Kamalaa. Nyt kuitenkin välipäivinä otan kirjan mukaan Espooseen ja laskeskelen sillon, kun komeampi puolisko on salilla tai huitelee jossain muualla.

Halusin vaan tulla avautumaan mun painajaisesta. Hyvää Joulua siitä huolimatta! Mä aion olla superahkera Joulun jälkeen ja varmistaa paikkani niiden 50 Helsinkiin hyväksytyn joukossa. ;)


Päättäväisyydellä,
Embe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ja muu keskustelu tervetullutta! Ehdotuksia, ideoita, risuja, ruusuja, mitä tahansa. :)