Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm. – Winston Churchill

keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Mahtifiilis

Voi juku sentään!! Tänään aamulla puolikoomassa selailin nettiä ja kävin kurkistamassa jos matikan tentin tulos olisi mahdollisesti tullut. Ei tarvinnut sormien välistä kurkkia peloissaan, kun silmät oli jo muutenkin ristissä, mutta piti hetki räpytellä tuloksen kohdalla. TÄMÄ TYTTÖ REPÄISI VITOSEN! Ai helvetti oon ylpeä itestäni. Esitin äitille myös upean voitontanssin aamulla. Oon paras!






Supermegaloistavafiilis! Minä olen hyvä ja minä myös osaan! Ja minä pääsen sisään! Ettäs tiedätte. Ihanaa saada hyviä arvosanoja, niin palautuu usko itteen ja jaksaa myös painaa lisää täysillä eteenpäin. Maanantaina oli luentotentti, josta toivon edes kolmosta ja tyydyn siihen, jos sen saan. Neuropsyka on mulle kaikista haastavinta. Tuntui, että kymmenen kilon stressimaha olisi jäänyt sinne luentosaliin tentin jälkeen ja teki mieli tanssahdella autolle, ellei edessä olevat viisi työvuoroa olisi pilanneet tunnelmaa omalta osaltaan. Kaksi vuoroa kuitenkin selätetty. Torstaina ja perjantaina pääsen vähän inhimillisempään aikaan kotiin ja ne illat olisi tarkoitus viettää herrojen Holo ja Pulkki seurassa. Myös mister Nummenmaa on tervetullut viettämään laatuaikaa seuraamme. 



Tänään tein semmoitteen päästöksen, että pidän töistä taukoa, kun artikkelit julkaistaan. En halua tuhlata aikaa ja energiaa työvuoroihin sen kriittisen kuukauden aikana ja uskon talouteni kestävän päätöksen. Voisin myös tammikuussa ilmottautua sille matikan KOTI-kurssille. Alkaa olla selvät sävelet myös kevään suhteen. Syksy oli mulle tosi rankka, oli niin paljon kaikkea hommaa samaan aikaan (työt, avoin, itsenäinen opiskelu), että olen kyllä pienen hengähdystauon ansainnut. Tänä syksynä oon käyny kyllä läpi sellaisen määrän erilaisia fiiliksiä etten uskonu sen olevan ees mahdollista. Oon rypenyt itsesäälin ja angstin pohjamudissa ja noussut sieltä esittämään voiton tanssia superonnellisena. Aika jännää. 



Täytyykin tästä mennä nukkumaan, käyn ihan ylikierroksilla. Huomenna pitäisi taas maleksia töihin, mutta illalla pääsen HoloPulkin syleilyyn. ♥ Ja vielä kerran: oon hyvä missä vaan ja pystyn mihin vaan!

Loputonta jaksamista ja intoa myös teille!




Päättäväisyydellä,
Embe

2 kommenttia:

  1. Jes hyvä hyvä mahtavaa, onnea matikan numerosta!! :)

    Pidähän nyt kuitenki ainaki jouluaatto ja -päivä vapaana noita pääsykoejutuista! Pitää välillä vähä hengähtää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps! Välipäivätkin menee varmaan aikalailla lomaillessa, kun pitäis taas revetä viettämään joulua neljään paikkaan. :D

      Poista

Kommentit ja muu keskustelu tervetullutta! Ehdotuksia, ideoita, risuja, ruusuja, mitä tahansa. :)