Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm. – Winston Churchill

sunnuntai 25. elokuuta 2013

Moi, mä oon fuksi!

Heipparallaa! Vähän on taas hiljaista ollut täällä, kuten ihan oikeassakin elämässä. Mä oon ollut viikon kipeenä ja suusta pääsee sattunaisia äänähtelyjä, jotka aiheuttavat hupia kanssaihmisten keskuudessa. Kuitenkin, ajattelin kirjoitella tänne mun ensimmäisestä fuksitapahtumasta!

Ihan ensimmäinen fuksitapaaminen olisi ollut perjantaina, mutta mulla oli just sillon muuta menoa. Lauantaina menin sitten fuksipiknikille ja siellä oli kivaa! Mä pelkäsin, että oon jo ihan outsider, kun en ollut perjantaina menossa mukana. Lauantai oli kuitenkin ihan huippu kiva päivä. :) Oltiin hengailemassa Herttoniemessä ja leikittiin kaikkia tutustumisleikkejä, ja mikä tärkeämpää, syötiin tuutoreiden valmistamia herkkuja. Illemmalla lähdettiin yhden tuutorin luokse jatkoille, jossa olin johonkin yhdeksään asti. Olis ollu kiva olla pidempäänkin, mutta tänään oli työvuoro. Porukka oli tosi mukavaa ja kaikki tuli heti juttuun kaikkien kanssa, mitä mä en voinu uskoa. Mä oon siinä suhteessa vähän pessimistinen, että ajattelen kaikkien ryhmäytyvän pieniin kuppikuntiin tyhmästi, mutta onneks kävi toisin. Oli tosi kiva, kun porukka tuli juttelee. Onkin näköjään ihan totta, että psykalaisen keskuudessa on hyvä ryhmähenki. :) Tuutoritkin oli ihan mahtavia!

Nyt ensimmäistä kertaa tuntui siltä, että hei mä oikeesti alan opiskella psykaa. Vaikka siitä on monille kertonut, niin nyt se opiskelu alkaa tuntua konkreettiselta; meillä on oma ryhmä ja yhteiset jutut. Oli kyl ihan mahtava tunne, kun huomasi viihtyvänsä kaikkien kanssa. Lukiossa omalla luokalla saattoi olla vain pari ihmistä, joitta oli samat kiinnostuksen kohteet, mutta nyt koko ryhmää yhdistää kiinnostus psykaa kohtaan ja se on jännittävää. Mä odotan innolla kaikkia muitakin fuksirientoja, joita olisi kalenteri pullollaan. Ikävä kyllä velvollisuudet töitä kohtaan estää osallistumasta kaikkiin tapahtumiin.

Päädyin nyt tiputtamaan sen kirjoituskurssin pois ekasta periodista ja se on varmasti ihan fiksu ratkaisu. Yritin lueskella sitä Psykiatriaa, mun ikuista projektia, mutta kipeenä kaikki muu paitsi viihteellinen kirjallisuus väsyttää. Täytyy yrittää ensi viikolla lueskella, jos parantuisin joskus! Ihan kohta alkaa varsinainen opiskelukin...


Embe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ja muu keskustelu tervetullutta! Ehdotuksia, ideoita, risuja, ruusuja, mitä tahansa. :)