Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm. – Winston Churchill

perjantai 21. kesäkuuta 2013

Tilannekatsaus

Moikka! Aika nopeasti on vierähtänyt yli viikko siitä, kun viimeksi postasin. Sain tilaston projektin valmiiksi kamalan motivaation puutteen ja muun tuskailun jälkeen. Kävin palauttamassa sen maanantaina, ja opettaja sanoi laittavansa tällä viikolla viestiä siitä, mutta mitään ei ole kuulunut... Toivottavasti homma olisi mennyt nyt kerralla läpi, koska mun tilaston opinto-oikeus loppuu 30. päivä. Täytyy ensi viikolla varmaan kysellä projektista. Kyllä siitä mun mielestä ihan kelvollinen tuli. Olisin tietty pystynyt parempaan, jos olisi ollut enemmän aikaa, mutta kyllä sen pitäisi mennä läpi.

Laitoin myös psykan opettajalle sähköpostia viimeisen kurssin suorituksesta, mutta opettaja on varmaan jäänyt jo lomalle, kun ei ole sieltäkään kuulunut vastausta. :D Mitään hätää ei sinänsä ole, koska mulla on opinto-oikeus tän vuoden loppuun asti. Kuitenkin elokuun loppuun mennessä pitäisi arvosana saada, jotta voin hakeutua aineopintoihin, mikäli pääainepaikka ei osu kohdalle. Oon kuitenkin hankkinut kaikki tenttikirjat ja aloitellut luentotallenteiden katselua.Tänään lähdetään kaverin mökille ja tylsyys-Embe ottaa sinne tenttikirjan mukaan, jota voin lukea, kun muut makaa aamuisin välikuoleman partaalla. Tuo tenttikirja on ehdottomasti mielenkiintoisin tähän mennessä! Metsästin sen lääkiksen puolelta; se on 800 sivuinen Psykiatria-niminen kirja. Sieltä löytyy tautiluokituksia ja vaikka mitä. Ja mä oon innoissani. Koko kirjaa ei kuitenkaan tule tenttiin, mutta ajattelin silti lukaista sen huvin vuoksi läpi kesällä. Opintohommien loppuminen venyy nyt kuitenkin väkisin heinäkuulle, mutta ainakin on puuhaa tuloksiin asti. :)

Hyvää jussia vaan kaikille ja leikkikää nätisti. ;)


Embe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ja muu keskustelu tervetullutta! Ehdotuksia, ideoita, risuja, ruusuja, mitä tahansa. :)