Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm. – Winston Churchill

sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Instagram

Moikka moi! Mulla on ollut superkiireinen viime viikko ja nytkin tenttikirja huutelee luokseen tuossa pöydällä. Päätin kirjoittaa nyt nopeasti siitä, että minä ja blogini löytyy nyt Instagramista nimellä suuntanapsyka (yllätysyllätys. Kuvia tupsahtelee myös tänne blogin oikeaan reunaan yhteystietojen alapuolelle. Seuratkaa ihmeessä jos haluatte pysyä ajantasalla mun menoista. :) Mulla on postaus suunnitteilla ja ajattelin kirjoittaa sen ens viikon alussa. Nyt täytyy kuitenkin antaa huomiota havaintopsykan tenttikirjalle. Ahkeraa alkuviikkoa kaikille!


Embe

4 kommenttia:

  1. Jes kivaa! :-)
    Tsemiä lukemiseen =)

    VastaaPoista
  2. Hei sellainen kysymys, että koitko SPSS:n ja Excelin käytöstä olleen apua pääsykokeessa? :)

    Ps. Onnea tenttiin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mä en ite oo Exceliä käyttänyt ollenkaan. Tiedän vain, että sinne voi kirjoitella jotain numeroita ja siihen jää sen ohjelman käyttötaidot. Sen sijaan SPSS:n käytöstä oli mun mielestä hirveesti hyötyä. En ite ekana vuonna ymmärtänyt niistä tulosteista yhtään mitään. Kummasti ne kuitenkin aukeaa paremmin, kun on itse kokeillut, että mistä toiminnoista sellaisia saa esiin. :) Suosittelen siis lämpimästi kyseiseen ohjelmaan tutustumista jos vain on mahdollista!

      Poista

Kommentit ja muu keskustelu tervetullutta! Ehdotuksia, ideoita, risuja, ruusuja, mitä tahansa. :)