Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm. – Winston Churchill

tiistai 7. tammikuuta 2014

Sittenkin hallitushommia!

Moikka! Eilen oli jäätävän kamala työpäivä ja olin valmis heittämään joka toista asiakasta majoneesitykillä. Päivän kuitenkin pelasti kurssikaveri, joka tuli huhuilemaan mua työpaikalle ja pyysi mukaansa Emäntien kokoukseen. Emännät (ja yksi isäntä) ovat Kompleksin tarjoiluvastaavia, jotka suunnittelee ja tekee ruuat tapahtumiin ja pitävät huolta kahvihuoneesta näin esimerkkeinä. Mä en alun perin hakenut emännäksi, mutta jälkeenpäin harmitti, kun monet kaverit oli joissakin pesteissä ja mä en ollut missään, joten ne houkuttelu mut mukaan "varaemännäksi". Mä oon ihan innoissani tästä, koska ruoka on hyvää ja syöminen kivaa. Jokaisella on myös oma vastuualueensa, esimerkiksi tilavastaava ja ympäristövastaava. Mä oon kuulemma nyt logistiikkavastaava, koska mulla on auto. :D Mutta enivei, oli kuitenkin kiva päästä mukaan niihin porukoihin, jotka järkkäävät sitsejä ja muita tapahtumia! Tänään oon saanut kirjoitettua pikkasen oppimispäiväkirjaa ja täytyy jatkaa sitä vielä. Ilmottauduin myös kolmen opintopisteen kurssille, jonka aiheena on psyykenlääkkeet ja se, mitä psykologin pitää tietää psykiatrisesta hoitojärjestelmästä. Kurssi kuulosti tosi mielenkiintoiselta ja siinä on vain kaksi kokonaista luentopäivää ja lopuksi jokin lopputyö, mistä ei ole vielä infottu. Odotan kyllä innolla, että kurssit alkavat! :)


Intoillen,
Embe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ja muu keskustelu tervetullutta! Ehdotuksia, ideoita, risuja, ruusuja, mitä tahansa. :)