Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm. – Winston Churchill

keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Häiriötekijä

Mulla on viime aikoina ollut ongelmia laskemisen kanssa. Mulla on sellainen tietty häiriötekijä, joka päättää kesken laskujen, että nyt riittää (ei, se ei ole Facebook). Meidän kissa on tullut siihen tulokseen, että mun laskujen päällä on kaikista makoisimmat päikkärit. Eikä mulla oo sydäntä häätää sitä, kun se kehrää tossa lisämatskun päällä. Koitan aina hivuttaa jotain paperia sen alta, mutta sitten se aina siirtyy niin, etten voi edes kirjoittaa. Ehkä mä koitan vaivihkaa siirtää sen mun sänkyyn tai jotain... Onko muilla vastaavia ongelmia? On muuten kummia noi lisämatskun alkulaskut, ei liity millää tasolla psykaan (posteljooneja, hmm kiintoisaa). Mua ahdistaa erityisesti noi piirtämistehtävät, toivottavasti sellaisia ei tuu tänä vuonna. Oon laskenu vasta muutaman tehtävän ja oon jo monesta kohtaa ottanu opikseni! Ne on tosi hyödyllisiä, ite aion laskea kaikki. :)



Päättäväisyydellä,
Embe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ja muu keskustelu tervetullutta! Ehdotuksia, ideoita, risuja, ruusuja, mitä tahansa. :)