Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm. – Winston Churchill

lauantai 12. tammikuuta 2013

Neuropsyka, vihollisista pahin

...On kuitenkin selätetty voitonriemuisesti! Kirjallisuudesta napsahti nelonen ja taidan tanssia loppupäivän. :) Tuleeko mulle nyt mikä loppuarvosana kurssista, kun luennoista on kolmonen ja kirjallisuudesta nelonen? Tänään tuli laskettua yhden lukijan luona matikkaa ja laskin eilenkin. Oon ollu aika ahkera vaikka on ollu viikonloppu! Korrelaatiosta on yllättävän vähän tehtäviä eli kohta päästään regressioon. Sitten lemppaan HoloPulkin hetkeksi ja siirryn lisämateriaalin laskemiseen. Laskuintoa muillekin! Kyllä tästä voittajana selvitään. :)




Päättäväisyydellä, 
Embe

6 kommenttia:

  1. Yliopistolla kurssin kokonaisarvosana määräytyy osasuoritusten keskiarvona (pyöristyssääntöjä noudattaen), ellei kurssikuvauksessa toisin ilmoiteta. Voinen siis onnitella nelosesta!:)Oon niin varma, että tuut pääsemään sisään:) Toi sun draivi on niin uskomaton!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia kannustuksesta! Tulee kyl hyvä mieli ja usko itteen, ku jaksatte tsempata. :) Jaksaa taas huomenna käydä Pearsonin kimppuun.. :)

      Poista
  2. Hyvä hyvä! Ite sain vitosen mistä olin kyllä tosi yllättyny kun oli musta vaikeet noi kokeet.. :) mut siis saat nelosen koska pyöristyy ylös! Ja ihailen tota sun laskuintoa, ite hylkäsin Tampereen kun usko ei riittäny sisäänpääsyyn ja päätin panostaa Jyväskylään. Saas nähdä onko yhtään sen helpompi päästä, ku on ne soveltuvuuskokeetkin :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kammoksun enemmän soveltuvuuskokeita, kun matikkaa! :D Ja nyt kun sanon näin, niin kaikki luulee, että mä oon jotenkin epäsoveltuva alalle :o

      Poista
    2. Niin no lähinnähän siinä on se jännitys isoin ongelma ainaki mulla : D ja kyllä harvs on semmonen että sinne hinkumalla hinkuu! :) mut Tampereen lähtöpistesysteemikin kohtelee mua kaltoin, Jyväskylään lähtöpisteet 58/65 ja Treelle jotai 72/110 tms...

      Poista
    3. Ei muakaan lähtöpisteet helli, että pääsykoekiintiössä mennään!

      Poista

Kommentit ja muu keskustelu tervetullutta! Ehdotuksia, ideoita, risuja, ruusuja, mitä tahansa. :)