Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm. – Winston Churchill

torstai 23. elokuuta 2012

Ovet avoimeen auki!

Jes! Pääsin molemmille avoimen kursseille, joihin olin hakenut; sekä psykan että tilaston perusopintoihin. :) Mulla on hyvä fiilis tulevista kursseista, ja myös aika korkeet odotukset. Varsinkin tota psykaa odotan paljon. Uskon, että se auttaa artikkeleiden lukemisessa ja ennen kaikkea ymmärtämisessä. Toivottavasti sieltä löytyy uusia kavereitakin. :) Rekisteröidyin heti eilen yliopiston sivuille, tilasin kirjastokortin ja joku päivä pitäis käydä maksamassa vielä vuoden parkkimaksu. Heti tuli kauheesti hommaa, kun postista tuli paperinivaska. :D

Sain tänään sähköpostia pomolta, että saan palkankorotuksen 1.9. Tätä on odotettu! Mun palkka nousee 2e/h, mikä on hyvä, kun en syksyllä voi tehdä kuin max kolme vuoroa viikossa. Täytyy bensat jollakin maksaa ja säästöönkin pitäis saada rahnaa. Menee kyl nyt hirveesti rahaa, kun mulla on ens viikolla autokoulun kakkosvaihe ja sit vielä avoimen kurssit. Äiti lupas onneks maksaa sen toi sen kurssin, niin jää säästötilille vielä hyvin rahaa.

Nyt on paljon helpompi nousta sängystä, kun ei tarvitse pakottaa itseään lukemaan! Tänään oliskin tarkoitus tehdä jotain KIVAA. Kaveri tulee meille, voisin leipoo jotain ja sit lukea Taru sormusten herraa jotain neljättä kertaa. :D Kultaa en kyllä nää nyt viikonloppuna, kun mulla on perjantai ja lauantai töitä, mutta se tulee sit meille ens viikolla. :) Kyllä vapaapäivänä hymyilyttää! Enköhän mä saa tästä kerättyä niitä voimia uuteen rutistukseen. Matikassa ärsyttää se, että tuhlaan mun ylienergian niin ekoihin lukuihin, vaikka sitä pitäis säästellä sinne loppupäähän. No, avoimessa saan todennäköisesti uusia näkökulmia matikkaan, niin osaan lukea kirjaakin vähän eri tavalla.

Häistä

Mitä te aiotte tehdä syksyllä?


Päättäväisyydeellä,
Embe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ja muu keskustelu tervetullutta! Ehdotuksia, ideoita, risuja, ruusuja, mitä tahansa. :)