Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm. – Winston Churchill

torstai 8. marraskuuta 2012

Lisää tenttituloksia ja peruspäivän kuvaus

Heipasansaa! Maanataisesta kirjatentistä oli tullut jo tänään arvostelu. Mähän olin panikoinut koko tenttiä, kun tiesin, etten saa koko kirjaa luettua ja niinhän siinä kävi, että puolet jäi lukematta. Luin tosin tiivistelmät kaikista. Anyway, kirjallisuudestakin rapsahti arvosanaksi 5! Voi tätä iloa ja riemua. Oon järjettömän ylpee itestäni. Ehkä se matikan kolmonen ei nyt jää kaivertaa ihan niin pahasti. :)



Mun piti jo eilen illalla postata mun eilisen päivän aikataulutus, mikä kuvaa aika hyvin joka päiväistä puuhastelua. Huomioikaa tietenkin, että mulla on tosi harvoin sekä töitä että luento samana päivänä. Yleensä se menee niin, että luen ennen ja jälkeen luentojen/töiden, riippuen vähän millainen vuoro töissä on. Mua oli siis tiistaina kysytty, että pääsenkö tekemään keskiviikkona kuuden tunnin vuoron ja se sattui sopimaan aikatauluun. Eli päivä eteni jotenkin näin:

- herääminen "aikaisin" 8.30, josta syömistä koomaamista ja muuta aamurutiinia tunnin verran
- 10-16 kuolettavan hidas työpäivä
- 16-17 vaatteiden vaihto, eväiden metsästys ja ajaminen kamalassa räntämyräkässä Tampereelle
- 17-19 matikan luento, hajoilua odotusarvon ja varianssin ominaisuuksien suhteen, riemastuminen      derivoinnista, jonka jälkeen ajaminen miellyttävämmässä ilmastossa kotiin
- 19.30-21 matikan läksyjen teko 6/7, voittajafiilis kaamean laskun ratkaisemista
21-00 suunnitelmissa oli seuraavan tenttikirjan lukua, mutta syömiseksi ja dataamiseksihan se meni

Tänään ohjelmassa viimeisen luentotallenteen katsominen, hieman matikkaa ja seuraavaa tenttikirjaa. Illalla haalaribileet ilman haalareita.


Päättäväisyydellä,
Embe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ja muu keskustelu tervetullutta! Ehdotuksia, ideoita, risuja, ruusuja, mitä tahansa. :)