Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm. – Winston Churchill

maanantai 26. marraskuuta 2012

Embe on vähän väsynyt

Voi pyhä saamattomuus. Mä olen aivan raato. Mulla oli viis päivää putkeen töitä viikonlopun yli ja tulin kolmena päivänä kotiin vasta yhdeksältä tai sen jälkeen. Voitte varmaankin kuvitella, että ei ole kamalasti tenttikirja sen jälkeen maistunut. Nyt kuitenkin työputki takana ja hetken voi keskittyä kouluhommiin. Oon silti urheasti ryöminyt sivuja eteenpäin, että en tuntisi itseäni aivan järjettömän laiskaksi. Nyt on jalat melkoisen kipeenä töiden takia, joten istuminen ja lukeminen maittaa varmaankin hetken. Harmittaa ja ärsyttää se, etten ole saanut kuitenkaan laskettua. :(



Mulla oli joku pointtikin, mutta unohdin sen. EDIT: Pointti palautettu mieleen. Tuntuu, että vuorokaudesta loppuu tunnit kesken. Eli samat fiilisket kuin viime keväänä.

Huomenna siis laskuharjoitukset ja keskiviikkona viimeinen matikan luento. Samalla pitäisi jaksaa keskittyä tuohon ällöttävään neuropsykan kirjaan. Turhauttaa lukea jostain alkuihmisten aivoista. Mun unirytmi on myöskin ihan vinkasahtanut, en saa unta ennen yhtä ja sitten aamulla väsyttää ja herään vasta kymmeneltä. Sekin asia pitäis korjata. Lukeminen on vaan mennyt vähän iltapainotteiseksi, kun työt alkaa aina siinä klo 11-13 ja sit tuun vasta illalla kotiin ja jotain pitäis kuitenkin saada tehtyä.. Seuraavassa vuorolistassa onkin melkein 100h/3vk, joka tietää tod.näk. psyykkistä hajoamista.



Tuntuu, että pääsykokeet lähestyy uhkaavasti ja liian nopeaa vauhtia, vaikka järjellä ajateltuna niihin on vielä puoli vuotta, ja siitä on vasta alle neljä kuukautta, kun aloitin lukemisen. Eli reilusti puolet on jäljellä, mutta mun ajantaju etenee jotenkin tähän malliin: pitkä syksy - joulu - pääsykoe. Mun ajattelutavalla pääsykoe tuntuu siis olevan heti joulun jälkeen! Pitäisi jotenkin järkeistää ajan kuluminenkin. Mua mietityttää vieläkin, että kuinka paljon tarvitaan valmistautumista, että pääsisi sisään. En oo ainakaan vielä edes ajatellut hakevani muualle kuin psykaan, koska tiedän, etten pysty keskittymään täysillä kuin psykaan, enkä myöskään halua jakaa mun energiaa johonkin turhanpäiväiseen käyn-täällä-syömässä -kouluun. No, mutta tää näistä asioista, koitan nyt saada jotain luettua tosta tenttikirjasta. Ai niin, oli tässä päivässä jotain postiviivistakin: sain mukavan kommentin tänne blogiin ja mun kissa tuli aamulla kainaloon nukkumaan. :)



Oon tosi iloinen teidän kaikkien kommenteista ja niistä tulee mulle tosi hyvä mieli, arvostan! Kertokaa toki myös omia mietteitä ja aatteita sun muita tänne, mua kiinnostaisi kuulla muidenkin fiiliksiä pääsykokeesta.

Ps. Mua pelottaa, että musta tulee yks niistä, jotka on hakenut jo neljä kertaa, eivätkä oo vieläkään päässyt sisään. Ahdistaa.


Päättäväisyydellä,
Embe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ja muu keskustelu tervetullutta! Ehdotuksia, ideoita, risuja, ruusuja, mitä tahansa. :)